Dört

Blogunk célja, hogy bemutassuk milyen egy igazi dört pálya élete. Előreláthatólag a blog egyidős lesz a pályával, hisz nem sokkal a születése után fel is raktuk az első bejegyzésünket és valószínűleg a pálya halálával (pl. eldózerolás) oldalunk aktualitását veszti és a törölt blogok sorsára jut. [Adminok: Mr. Dört, BikeSpider, Mr. Dózer]

Friss topikok

  • Mr. Dózer: én máris megijedtem :O hjajj mi lesz itt az én nagy nehezen létrehozott személyes atmoszférámmal? ... (2009.01.04. 23:11) A nagy lehetőség
  • Tom.666: XD XD XD XD XD (2008.12.07. 20:40) Itt a tél!!!
  • Mr. Dózer: reméltem is hogy megelégedssz =) de ha nincs a te posztod, ez se születik meg =) (2008.11.25. 18:55) Közelítő tél... 2
  • BikeSpider: Köszi. Egy órányi digitális szófosás eredménye ez a remekmű. XD XD XD (2008.11.02. 18:45) A Dört
  • : mindegy akkor is jó (2008.10.21. 16:25) Érzem... III.

2008.12.07. 20:31 Mr. Dózer

Itt a tél!!!

Ezt ma alkottam, de csak mert dört hangulatba vótam.

Remélem értékelhető :)

(szegény hóember, remélem az én dombjaimra épített nem egy sütőben leli halálát)

2 komment

Címkék: hóember


A bejegyzés trackback címe:

https://doert.blog.hu/api/trackback/id/tr72809948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom.666 2008.12.07. 20:40:06

hú hát mit is mondjak...

csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy az egy dolog, hogy természetellenes környezetbe (sütőbe) rakod szegény hóembert, az is egy dolog, hogy lealacsonyítod az egyszerű házisütemények szintjére mind elhelyezésben, mind anyagkválasztásban. De hogy még le is fényképezed szörnyű kínjait az már embertelen! (te perverz állat, várjál csak, majd jól feljelentelek az Szezonális Hóembervédő Lig
ánál)
süti beállítások módosítása