Dört

Blogunk célja, hogy bemutassuk milyen egy igazi dört pálya élete. Előreláthatólag a blog egyidős lesz a pályával, hisz nem sokkal a születése után fel is raktuk az első bejegyzésünket és valószínűleg a pálya halálával (pl. eldózerolás) oldalunk aktualitását veszti és a törölt blogok sorsára jut. [Adminok: Mr. Dört, BikeSpider, Mr. Dózer]

Friss topikok

  • Mr. Dózer: én máris megijedtem :O hjajj mi lesz itt az én nagy nehezen létrehozott személyes atmoszférámmal? ... (2009.01.04. 23:11) A nagy lehetőség
  • Tom.666: XD XD XD XD XD (2008.12.07. 20:40) Itt a tél!!!
  • Mr. Dózer: reméltem is hogy megelégedssz =) de ha nincs a te posztod, ez se születik meg =) (2008.11.25. 18:55) Közelítő tél... 2
  • BikeSpider: Köszi. Egy órányi digitális szófosás eredménye ez a remekmű. XD XD XD (2008.11.02. 18:45) A Dört
  • : mindegy akkor is jó (2008.10.21. 16:25) Érzem... III.

2008.10.07. 19:17 Mr. Dört

Kezdetek...

Valamikor 2008 őszén jöttem létre a Pók utcai lakótelepen. Atyám Zsolti mester - kiszuperált ex-dörtös -, eleinte egyedül látott a megépítésemhez, de hamar megszépültem, felcseperedtem hála az odaadó építés közben becsatlakozó segítségnek, külön kiemelném testvéremmé fogadott kisembert, hívjuk csak pici-dörtösnek, mert nevét nem árulhatom el, aki majdnem olyan odaadó és gondoskodó velem, mint jóatyám. Épülésem közben szent alkotóm emelett még más embereket is odahívott hozzám, barátait, rokonait, és egyéb hitehagyott embereket... Ha memóriám nem csal volt oyan, akit be is fogott ásni... Persze ők nem foglalkoztak velem túl sokat, csak barátjuk egy újabb pici hóbortjának tekintettek (és mekkorát tévedtek szerencsémre)... De Zsolt atyám és Pici Dörtös végig kiálltak mellettem. Sok kritikát kaptam eddigi életem során, de ma büszke kishegyként tekintek le a lakótelepre, és joggal állíthatom, hogy bár még nem vagyok teljesen kész, minden pici domborulatom és völgyem tökéletesre munkált, és a helyén van lassan, talán egy nap én is egy igazi dört-központ leszek....
 

3 komment

Címkék: kezdetek


A bejegyzés trackback címe:

https://doert.blog.hu/api/trackback/id/tr35701654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BikeSpider · http://doert.blog.hu/ 2008.10.07. 19:48:54

Na végre megnyitottunk. Gratulálok a nyitószövegvez Dört úr, a nagyrésze a te ötleted volt (én csak pár sort írtam ötletként). Remélem sikere lesz az oldalunknak. Szerintem majd kirakjuk a linkek közé azt a z új nagyvárosi legendát, ami inspirálta kis blogunkat (állítólag az exrta.hu szarakodik és még nem nyitott meg). Lelkesedésünk az oldallal kacsolatban töretlen, és remélem az is marad.

Megpróbálunk majd legalább heti egy bejegyzést produkálni a "nagy" aquincumi aqua-dirt pályával kapcsaolatban. Közben folyamatosan csinosítjuk és szépítjük az oldalt.

Mr. Dózer 2008.10.07. 20:00:47

Gratulálok magunkat, és a szervezett építőmunkának.
Ezennel egy gyors pohárköszöntőt is mondanék cseperedő Dörtöcskénk részére, remélve hogy élete további részében még nagyobb dombok, és köztük érdekesebb völgyek is kialakulnak rajta.
Reméljük, sorsa nem egy perc alatt egy bulldozer alatt fog eldőlni.

Mr. Dört 2008.10.08. 18:06:00

Köszönöm, köszönöm. Fantáziám jelenleg nem ismer határokat, csak közönség is kellene:)
De jó látni lelkes kis társaságunkat, és tényleg remélem, folytatni tudjuk eme elég pihent este szüleményét:)
süti beállítások módosítása