Dört

Blogunk célja, hogy bemutassuk milyen egy igazi dört pálya élete. Előreláthatólag a blog egyidős lesz a pályával, hisz nem sokkal a születése után fel is raktuk az első bejegyzésünket és valószínűleg a pálya halálával (pl. eldózerolás) oldalunk aktualitását veszti és a törölt blogok sorsára jut. [Adminok: Mr. Dört, BikeSpider, Mr. Dózer]

Friss topikok

  • Mr. Dózer: én máris megijedtem :O hjajj mi lesz itt az én nagy nehezen létrehozott személyes atmoszférámmal? ... (2009.01.04. 23:11) A nagy lehetőség
  • Tom.666: XD XD XD XD XD (2008.12.07. 20:40) Itt a tél!!!
  • Mr. Dózer: reméltem is hogy megelégedssz =) de ha nincs a te posztod, ez se születik meg =) (2008.11.25. 18:55) Közelítő tél... 2
  • BikeSpider: Köszi. Egy órányi digitális szófosás eredménye ez a remekmű. XD XD XD (2008.11.02. 18:45) A Dört
  • : mindegy akkor is jó (2008.10.21. 16:25) Érzem... III.

2008.10.20. 18:10 Mr. Dózer

Érzem... IV.

Szóval a mai nap nem történt semmi érdekesség, csak a szokásos csonttörések, bicajlopások, mentők és rendőrök megjelenése, illetve egy teltkarcsú asszony macska általi fára felfuttatása... Szóval minthogy a mai napom tömör unalom volt, így gondolkodtam. Mert hát hiszen mi dört pályák is gondolkozunk, sőt egy-két emberi lénynél még okosabbak is vagyunk (itt csak a dörtösökhöz tudom viszonyítani magamat, mert csak őket láttam eddigi életem során).

Szóval azt már tudom, hogy mit talált atyám. Egy valamikori dörtös vézna és farkasok által lerágott  egykor izomtól dagadó vádlijának tartópillérét, azaz egy harcedzett dört-sípcsontot. Aztán amint tovább elmélkedtem, eszembe jutott az az émelygő érzés, mely már hetek óta kísért. Mintha valami lenne bennem, aminek nem kellene ott lennie. [nem tudom miért, de minduntalan egy rosszabb Republic sláger  jut eszembe... ]

"Aki most lent van. / A föld alatt. / Aki most lent van. /Lent is marad..." Sajnos eme nagyszerű dal szövege elvonja figyelmemet az előbbi gondolataimtól, és eszembe jut, hogy tulajdonképpen ez lehetne Zsolt atyám által írott dal is, hiszen ő is 16 tonnákat rakodott, semmi pénzért... "Az égbe visz ez a lépcső..." Hát igen.. Mennyei ajándék vagyok....

Na de a kusza gondolataim!! Tehát nem lehet, hogy ez az előkerült "lelet" egyben bizonyítéka egy, a mélyben rejtező szörnynek? szörnyű balsete áldozatává vált dörtösnek?

Szólj hozzá!

Címkék: érzem...


A bejegyzés trackback címe:

https://doert.blog.hu/api/trackback/id/tr67723400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása