Dört

Blogunk célja, hogy bemutassuk milyen egy igazi dört pálya élete. Előreláthatólag a blog egyidős lesz a pályával, hisz nem sokkal a születése után fel is raktuk az első bejegyzésünket és valószínűleg a pálya halálával (pl. eldózerolás) oldalunk aktualitását veszti és a törölt blogok sorsára jut. [Adminok: Mr. Dört, BikeSpider, Mr. Dózer]

Friss topikok

  • Mr. Dózer: én máris megijedtem :O hjajj mi lesz itt az én nagy nehezen létrehozott személyes atmoszférámmal? ... (2009.01.04. 23:11) A nagy lehetőség
  • Tom.666: XD XD XD XD XD (2008.12.07. 20:40) Itt a tél!!!
  • Mr. Dózer: reméltem is hogy megelégedssz =) de ha nincs a te posztod, ez se születik meg =) (2008.11.25. 18:55) Közelítő tél... 2
  • BikeSpider: Köszi. Egy órányi digitális szófosás eredménye ez a remekmű. XD XD XD (2008.11.02. 18:45) A Dört
  • : mindegy akkor is jó (2008.10.21. 16:25) Érzem... III.

2008.10.08. 21:06 BikeSpider

Egy igazi Dört video

Halljátok, ez a video nem semmi, érdemes megnézni. 

 

Tudjátok tényleg remélem, hogy egyszer úgy fogok kinézni, mint az a pálya amin azok a srácok ugratnak. Kicsit mindig elszomorodom amikor látom, hogy vérprofik milyen trükköket csinálnak dört pályákon, rám ellenben fiatalkorú kezdők járnak, akik csak gyakorolgatnak rajtam, szerintem nem is vesznek igazán komolyan. Persze tudom, hogy Zsolt atyám és Pici Dörtös igenis komolyan vesz és mindig ki fog állni mellettem. Igen, ők azok, akik tartják bennem a lelket ebben politikailag, gazdaságilag és közéletileg viharos időben.  Azt mondják előbb említett szent alkotóim, hogy egészen kezdek kiépülni, és gyönyörű vagyok. Szép, jól eső szavak ezek, de hát tudjátok hogy vannak ezzel a szülők... mindig elfogultak a gyermekeikkel kapcsolatban. Remélem a közeljövőben más is így vélekedik majd rólam.

Szólj hozzá!

Címkék: politika gazdaság bringa dirt ugratás


A bejegyzés trackback címe:

https://doert.blog.hu/api/trackback/id/tr84704072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása